Hoe Garmin Express op te lossen Geeft een serverfout weer
Als Garmin Express een serverfout weergeeft, kan er een probleem zijn met uw internetverbinding of met de instellingen van uw computer.
- "We kunnen dit apparaat niet toevoegen omdat onze servers momenteel niet verkrijgbaar zijn"
- "Sorry, we hebben een probleem met de communicatie met onze servers"
Resolutie-
- Zorg ervoor dat uw Garmin Express up-to-date is
Update Garmin Express naar de nieuwste versie als dit niet het geval is.
- U moet ervoor zorgen dat uw internetverbinding voldoet aan de systeemvereisten voor Garmin Express.
- Controleer de datum- en tijdinstellingen op de computer
- Schakel internetbeveiliging / firewall tijdelijk uit
- Controleer de proxy-instellingen op de computer
- Verwijder Garmin Express
- Herstart de computer
Volg de onderstaande aanwijzingen om te bevestigen dat de computer volledig opnieuw is opgestart.
Windows 8.1 en hoger
- Klik met de rechtermuisknop op de Start-knop
- Klik op Afsluiten of afmelden
- Klik op opnieuw opstarten
Windows 7
- Klik op de Start knop
- Klik op ▶ naast Afsluiten
- Klik op opnieuw opstarten
MacOS / OS X
- Klik op het Apple-pictogram in de menubalk
- Klik op opnieuw opstarten ...
- Klik op opnieuw opstarten om te bevestigen
- Installeer Garmin Express opnieuw
Garmin Express kan nu verbinding maken met de server. Dat is het nog steeds niet, probeer een andere computer of een andere internetverbinding. Of bel ons op ons Garmin ondersteuning nummer. Ons Garmin technisch ondersteuning team zal u stap voor stap begeleiden en al uw problemen oplossen.