Hoe Garmin Express op te lossen Geeft een serverfout weer

Als Garmin Express een serverfout weergeeft, kan er een probleem zijn met uw internetverbinding of met de instellingen van uw computer.

  • "We kunnen dit apparaat niet toevoegen omdat onze servers momenteel niet verkrijgbaar zijn"
  • "Sorry, we hebben een probleem met de communicatie met onze servers"

Resolutie-

  • Zorg ervoor dat uw Garmin Express up-to-date is

Update Garmin Express naar de nieuwste versie als dit niet het geval is.

  • U moet ervoor zorgen dat uw internetverbinding voldoet aan de systeemvereisten voor Garmin Express.
Een snelle internetverbinding is vereist. Garmin Express mag niet worden gebruikt met mobiel breedband (zoals MiFi, AirCard of mobiele telefoon-tethering), satelliet, gemonteerde draadloze verbindingen of inbelverbindingen.
Voor gedetailleerde gegevens, zie de lijst met internetverbindingsbeperkingen die het succesvol downloaden van kaarten kunnen stoppen.
  • Controleer de datum- en tijdinstellingen op de computer
Als uw computer de onjuiste datum- en tijdinstellingen heeft, kan uw computer communicatiefouten veroorzaken tussen Garmin Express en de Garmin-servers. Voer de juiste datum, tijd en tijdzone-instellingen in op uw computer.
  • Schakel internetbeveiliging / firewall tijdelijk uit
Veel beveiligingssoftware interfereert niet met Garmin Express, sommige beveiligingssoftware (zoals software die wordt gebruikt op werkcomputers of in een zakelijke omgeving) kan deze fout veroorzaken. Schakel deze software indien mogelijk tijdelijk uit. Als u het niet kunt uitschakelen, moet u een andere computer gebruiken.
  • Controleer de proxy-instellingen op de computer
Onjuist opgeslagen proxy- en / of LAN-instellingen kunnen de verbinding tussen internet en Garmin Express beïnvloeden. U moet controleren of de proxy-instellingen correct zijn ingevoerd op de computer of niet.
  • Verwijder Garmin Express
Als u Garmin Express van uw computersysteem wilt verwijderen, controleert u de lijst met Verwijderen van Garmin Express.
  • Herstart de computer
Opmerking: sluit uw computer af, druk op de aan / uit-knop van de computer of sluit het deksel van uw computer. Mogelijk wordt de computer op sommige besturingssystemen niet efficiënt opnieuw opgestart.

Volg de onderstaande aanwijzingen om te bevestigen dat de computer volledig opnieuw is opgestart.

Windows 8.1 en hoger

  • Klik met de rechtermuisknop op de Start-knop
  • Klik op Afsluiten of afmelden
  • Klik op opnieuw opstarten

Windows 7

  • Klik op de Start knop
  • Klik op ▶ naast Afsluiten
  • Klik op opnieuw opstarten

MacOS / OS X

  • Klik op het Apple-pictogram in de menubalk
  • Klik op opnieuw opstarten ...
  • Klik op opnieuw opstarten om te bevestigen
  • Installeer Garmin Express opnieuw
Raadpleeg de FAQ-lijst met Garmin Express installeren om Garmin Express opnieuw te installeren.

Garmin Express kan nu verbinding maken met de server. Dat is het nog steeds niet, probeer een andere computer of een andere internetverbinding. Of bel ons op ons Garmin ondersteuning nummer. Ons Garmin technisch ondersteuning team zal u stap voor stap begeleiden en al uw problemen oplossen.

 

source